• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

DSC_0276~3.JPG

Ger Uncut games en chans trots att det mesta jag hört om den är negativt

Har vart och köpt godis
B2242913-4BBE-4039-B11C-AE3C0C165B5B.jpeg

Smaskens! :nailbiting::heart:

Vill sluta snusa, har sedan typ ett drygt halvår? slutat snusa General lös efter 17-18 år tillsammans o kör på lågbudget portionsnus vilket jag också vill ge upp o sluta helt.

Körigt på jobbet idag och då dök det upp en liten djävulusisk röst som sa åt mig att det var ok att köpa en dosa General lös ikväll. Lyckligtvis hade jag helt glömt bort det på vägen hem, blev påmind nu :p

Smaskens! :nailbiting::heart:

Vill sluta snusa, har sedan typ ett drygt halvår? slutat snusa General lös efter 17-18 år tillsammans o kör på lågbudget portionsnus vilket jag också vill ge upp o sluta helt.

Körigt på jobbet idag och då dök det upp en liten djävulusisk röst som sa åt mig att det var ok att köpa en dosa General lös ikväll. Lyckligtvis hade jag helt glömt bort det på vägen hem, blev påmind nu :p
Grymt jobbar av dig! Det va bra att du glömde bort det;)

Tillbaka
Topp