Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så det vankas utgång ikväll? Riktig partyoutfitJa, vad gör jag egentligen?![]()
![]()

Hahaha om det vore så väl!Så det vankas utgång ikväll? Riktig partyoutfit![]()
Handspritsångorna stiger så du kommer inte minnas kvällen!Inte ensam på Friends ....
![]()
Handspritsångorna stiger så du kommer inte minnas kvällen!![]()
Haha ajdå!låter som musik i mina öron - inte riktigt jag som ligger bakom familjens val av aktivitet denna gång...![]()
Hade ju passat fint på Friends ikväll, där skulle folk inte ens höja på ögonbrynenHahaha om det vore så väl!
Nej precis, där hade man ju varit nedtonad i jämförelse.Hade ju passat fint på Friends ikväll, där skulle folk inte ens höja på ögonbrynen![]()
Ha ha. Har en trettonåring på väg till fjorton. Det är livat. Vi som grabbar var nog helt klart mycket beskedligare.Försöker hantera en 14 åring som ska iväg. Det är krävande. Som en 4 åring men ändå 14 år. Men 4 åringar brukar lyssna bättre. Tänk vad jobbig man själv måste varit!!![]()

En pepp låt bara för dig:Vi hämtar en pilsner i garaget och drömmer oss bort
![]()
Visst kan du kolla SVTPlay därbortifrån? Lite kultur.En pepp låt bara för dig: