• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

JLundell

Omega
8BF0B0E3-7A8D-4482-956D-881BA9243C90.jpeg
Vi tog en lunchöl med en kollega.
 

R38148

Cartier
2-Faktor
Nej, men är inne på 4e året studier till byggkonstruktör. Lär bli tufft att få jobb efter examen ifall coronaskiten inte lagt sig. :(
Jag tror inte att du ska behöva oroa dig. Det kommer att byggas hur mycket som helst den närmaste 10-årsperioden. Mycket statliga pengar ska in i infrastruktur, fortsatt bostadsbrist behöver åtgärdas osv. Och skulle en dipp inträffa, så tror jag att det blir än mer statliga pengar in i byggbranschen, då som stimulanspaket. Det är brist på kunnigt folk inom bygg, så jag tycker du är helt rätt ute och kommer sannolikt att få jobb nästintill direkt! Fortsätt dina studier med gott mod, alltså! Lycka till!
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Jag tror inte att du ska behöva oroa dig. Det kommer att byggas hur mycket som helst den närmaste 10-årsperioden. Mycket statliga pengar ska in i infrastruktur, fortsatt bostadsbrist behöver åtgärdas osv. Och skulle en dipp inträffa, så tror jag att det blir än mer statliga pengar in i byggbranschen, då som stimulanspaket. Det är brist på kunnigt folk inom bygg, så jag tycker du är helt rätt ute och kommer sannolikt att få jobb nästintill direkt! Fortsätt dina studier med gott mod, alltså! Lycka till!
Tack för dina lugnande ord. :)
 
Topp