Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska du på konserten? Om det nu blir någon hehehehe... Jag å farsan är svintaggade men vet inte längre vad vi ska tro!![]()
Lyssnar på Ozzy
Trevlig helg alla !
Har god lust men som du säger, man vet ju ingenting i nuläget. Isåfall blir det i Oslo i höst. Jag såg honom på Hovet 1995Ska du på konserten? Om det nu blir någon hehehehe... Jag å farsan är svintaggade men vet inte längre vad vi ska tro!
Stabilt!!!Har god lust men som du säger, man vet ju ingenting i nuläget. Isåfall blir det i Oslo i höst. Jag såg honom på Hovet 1995
Edit: Det står Hovet på 'setlist fm' men jag hade för mig att det var på Annexet. Äh, mitt minne är helt bortsniffat.
Edit 2: Hittade biljetten, Hovet 24/11-95
![]()
Aah, Silver Ferns!Videokonferens på hemmakontoret. Ljuset tänt men ingen hemma
![]()
Den burgaren hade jag inte sagt nej till!Smälter maten![]()
Samma här, ser gott utDen burgaren hade jag inte sagt nej till!![]()
Hans gudabenådade röst har han ännu kvarStabilt!!!![]()
Sjukt fin klocka! Vad har den där pjäsen för årsmodell?Tar in den fina vårsolen![]()
Fint, jäkla hård klocka och whisky!Avrundar med en skvätt Laphroaig och dagens nykomling
Ha en skön avslutning på fredagen och en trevlig helg!
![]()
Wow vilken klocka alltså, väldigt snyggt, vad är det för ref?Kollar TV.
![]()
Verkligen! Två goda tingFint, jäkla hård klocka och whisky!![]()
Ingen som helst aning, misstänker den är från 80-talet.Wow vilken klocka alltså, väldigt snyggt, vad är det för ref?
Så sant, speciell tid vi lever i just nu...Så har man precis avslutat en online-AW med ett gäng online-bekanta. Speciell upplevelse...
Natti!
![]()