Gissa tre gångerSer nästan ut som ett verktygsbälte på bilden.
Vem på KS blir först med ett klockbälte så man har allt med sig för snabba byten?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissa tre gångerSer nästan ut som ett verktygsbälte på bilden.
Vem på KS blir först med ett klockbälte så man har allt med sig för snabba byten?![]()
Danskan är inget språk, det är ett läte.Den kanske går att ställa om till annat språk?![]()
Fan.. har du ett redanGissa tre gånger![]()
Nä. Tror mer på Af SjodahlFan.. har du ett redan![]()
Såå santDanskan är inget språk, det är ett läte.![]()
Försöker microjustera länken på Daytonan...
![]()
Ska göra höstens första hetsmöradrom
![]()
Ben Bockbrännarbolmers
NY linnet va grymt!Importerar och handlar med fotbollströjor och basketlinnen så jag packar upp senaste leveransen
![]()
Jag vet inte vad det är, men jag är sjuk och jag läser rom. Recept snälla!![]()
Häll i 2 glas röd mjölk ( måste vara röd) i en kastrull och en färsk kanelstång och värm upp tills det är riktigt hett.
Förvärm glasen med vatten du kokat upp, glasen ska vara varma! Innan du häller i mjölken så har du i 1,5 tesked vitt strösocker, 6-10 cl mörk lagrad rom och 1 tesked smör (riktigt smör) rör om tills alls smällt och riv över färsk muskot och om ni vill lite kardemumma
Ben Bockbrännarbolmers
Häll i 2 glas röd mjölk ( måste vara röd) i en kastrull och en färsk kanelstång och värm upp tills det är riktigt hett.
Förvärm glasen med vatten du kokat upp, glasen ska vara varma! Innan du häller i mjölken så har du i 1,5 tesked vitt strösocker, 6-10 cl mörk lagrad rom och 1 tesked smör (riktigt smör) rör om tills alls smällt och riv över färsk muskot och om ni vill lite kardemumma
Ben Bockbrännarbolmers
Gjort en skinnpryl så jag kan hålla ordning på det viktigaste.
![]()
Gjort en skinnpryl så jag kan hålla ordning på det viktigaste.
![]()
Allt man behöver helt enkelt.
En sån skulle man ha!
Nämen fyfan...nu är man avis.
Importerar och handlar med fotbollströjor och basketlinnen så jag packar upp senaste leveransen
![]()