• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

34cdba7783fa00f69a152d9c7ad3f14b.jpg

Ben Bockbrännarbolmers

Då kommer vi inte höra av dig på ett tag ;)

Carolinost: 638640 skrev:
Japp. Ett försök att bli coolare:Dmed en blaffdykare på armen. Den är i fetaste laget tycker jag men är snygg och känns trygg att bära i fall jag behöver damma till någon på väg hem från arbetet sena kvällar. :)
Du lyckas! Dykare är snygga, inte minst rejäla Oris. Fast jag är ju part i målet..
Variation kan ju vara trevligt också. :)
Mvh

Jahaja, nu har den suttit på armen i en vecka och intrycket består. En riktigt trevlig klocka för pengen. Bär som sagt tidigare mindre än sina 42 mm och länken är både snygg och mycket bekväm. Har fått en hel del nyfikna kommentarer på jobbet också, då urtavlan sticker ut en del jämfört med en "vanlig" klocka. Kommer att sakna den i morgon då det är dags för byte. Till vilken får ni se i fredagstråden ... ;)

Airman 2014-09-18.jpg

Tillbaka
Topp