• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Första lediga helgen på länge. Försöker göra så lite som möjligt!
20200530_133018-01.jpeg

Helgrym, du kommer bli nöjd! Mersmaken är ett faktum, börjat kolla på titan alternativt camo. Måste bara intala mig själv att det är något jag behöver :rolleyes:
Det vet jag! Hade en tidigare i höstas men nu ville jag ha en igen ;) Kul med legend of steel-edition:en också då.
Haha ja jag har spanat in Titan och Camo-varianten men som tur är (för plånboken) så tycker jag att de är alldeles för dyra.

IMG_6660.jpeg

"Musse" och jag har jobbat ihop idag på dagens träningspass. Balansövning vilket = höger hand håller tygel, stå upp i sadeln och håll vänster hand /arm rakt ut.Sen rida och styra hästen stående med en hand och ben/fot.Jag var klart svettig på ryggen efter passet så..
IMG_6672.jpeg

en grön kall dansk satt inte helt fel när jag kom hem innan "chaps" och Blundstone åkte av//:happyhappy:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp