edit
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ämenfyfaan så härligt. Jag saknar pyttebabytiden, mina är 10 och 7, tiden har rusat iväg. Grattis!!!Kanske lite "stört" att lägga ut detta direkt från BB men jag är väldigt lyckligt lottad som idag fått en dotter.Har två pojkar sedan tidigare.
När vi kommer hem blir det skumpa
![]()
Ser väldigt trevligt ut, Småland?Öste ur ekan för en stund sen.
![]()
Nästan, Åsljunga.Ser väldigt trevligt ut, Småland?
Haha, den ligger ju på köp&säljDin OQ får mig till orena tankar och ha-begär efter en kvartsklocka!
Det skulle jag gärna höra men nu är jag alldeles för nykär i min Oyster Perpetual för att köpa den...Haha, den ligger ju på köp&sälj![]()
Bara hugg den![]()
Födelsedagsklockan på min systerdotter 7 år idag. Gissa vad hon heter
![]()
Blev en spontantripp till Stockholm såhär fint på lördagskvällen!
![]()
Utgång & härja på de eller?![]()
Dricker mitt nyaste påhitt70% kaffe, 30% gräddmjölk, 4msk oboypulver
[/ATTACH]
Asså du måste flytta!!Lördag...
![]()
Lördag...
![]()
Skittråkigt men det är väl hans fel att det hände?Känslan när man river bort sockeln i nya köket och inser att man haft en kraftig vattenläcka under någon månad. Suck....
Frågan är hur mkt som får rivas. Tur man anlitade rörmokare
Asså du måste flytta!!
Du får sluta busa runt på kvällarna....!
Jo det är det. Samtidigt så går sällan saker så smidigt man kan önska. Tror ändå det löser sigSkittråkigt men det är väl hans fel att det hände?
Klart det löser sig men att hantverkarna är försäkrade betyder tyvärr inte att man slipper en massa besvär när de klantat till det.Jo det är det. Samtidigt så går sällan saker så smidigt man kan önska. Tror ändå det löser sig
Är rädd för det. De ska komma imorgon o titta. Några tips?Klart det löser sig men att hantverkarna är försäkrade betyder tyvärr inte att man slipper en massa besvär när de klantat till det.