• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

A63C46CA-9FC4-44A3-934E-589671F33DB2.jpeg
TV4:s maratonsändning över och blev man nåt klokare? Inte mycket
 
Jag sitter och surar. Har jag betalt alla dessa skattepengar till Palmegruppen i alla dessa år bara för att det ska avsluta sitt arbete med att en död man blir vanhedrad och utpekad som mördare på tunna indicier!
Det hade varit så mycket mer rakryggat att säga något i stil med "vi har inte kommit närmare ett svar och avbryter härmed arbetet. De ledtrådar som finns är alla för små och osäkra för att vi på goda grunder ska kunna peka ut någon. Inget vi har hittat skulle kunna ge en fällande dom". Jag undrar hur många som tar polisens ord för sanning nu, och betraktar Stig Engström som mördare?

Den enda trösten är att utredningen nu läggs ner.
IMG_20200610_141725.jpg
 
Jag sitter och surar. Har jag betalt alla dessa skattepengar till Palmegruppen bara för att det ska avsluta sitt arbete med att en död man blir vanhedrad och utpekad som mördare på tunna indicier!
Det hade varit så mycket mer rakryggat att säga något i stil med "vi har inte kommit närmare ett svar och avbryter härmed arbetet. De ledtrådar som finns är alla för små och osäkra för att vi på goda grunder ska kunna peka ut någon".

Den enda trösten är att utredningen nu läggs ner.
IMG_20200610_141725.jpg
Ja synnerligen klen ”bevisning” men det lutar nog åt att han är skyldig, skulle dock ha velat ha konkreta bevis
 
Ja synnerligen klen ”bevisning” men det lutar nog åt att han är skyldig, skulle dock ha velat ha konkreta bevis
Det är klart inte rätt plats för en diskussion, men jag vet inte hur säkert det känns. En bekant som är MYCKET intresserad och påläst reagerade på massor av åklagarens felaktiga påståenden under presskonferensen.
Vidare lade jag märke till ett cirkelresonemang, när de säger "han måste haft en pistol". Ja, annars kan man ju inte mörda någon. Men finns en pistol? Har man någonsin hittat något som pekar på att haft en pistol?
 
Det är klart inte rätt plats för en diskussion, men jag vet inte hur säkert det känns. En bekant som är MYCKET intresserad och påläst reagerade på massor av åklagarens felaktiga påståenden under presskonferensen.
Vidare lade jag märke till ett cirkelresonemang, när de säger "han måste haft en pistol". Ja, annars kan man ju inte mörda någon. Men finns en pistol? Har man någonsin hittat något som pekar på att haft en pistol?
hahahaha, " han måste haft en pistol", ja jävlar vilken kommentar .

tycker att det finns fler frågetecken nu än innan, men nu får det betecknas som över
 
Tillbaka
Topp