Wow, vilken klocka! För en som inte är så kunnig... Vad är det för någon?![]()
Svalkar mig i något som ser ut att bli den varmaste helgen hittills i år, når vi 30°?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, vilken klocka! För en som inte är så kunnig... Vad är det för någon?![]()
Svalkar mig i något som ser ut att bli den varmaste helgen hittills i år, når vi 30°?![]()
Tack som frågar! Detta är en Tudor Black Bay 36 (ref: 79500).Wow, vilken klocka! För en som inte är så kunnig... Vad är det för någon?![]()
Har full förståelse, gräs växer jä... snabbt. Jag klipper ju tre gånger i veckan och det blir mycket klipp att tömma varje 27 håls runda ! Klippar är inställd på 1,08 mm klipphöjd.//Gissa vad jag har gjort ..., igen ...
![]()
Har full förståelse, gräs växer jä... snabbt. Jag klipper ju tre gånger i veckan och det blir mycket klipp att tömma varje 27 håls runda ! Klippar är inställd på 1,08 mm klipphöjd.//![]()
Jaha det är vi värda allt. Jag fördrar nog ett extra glas rött ikväll men säger aldrig nej till ett glas uisge-beatha ! //Då tycker jag nog att vi är värda en Whisky båda två. Skål på dig!
![]()