Alltid gillat den där. Grattis!Tar en kaffe och bekantar mig med denna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid gillat den där. Grattis!Tar en kaffe och bekantar mig med denna
![]()

Tack! Det är en kul klocka helt klart.Alltid gillat den där. Grattis!
Haha men durå! Gillar modellenSnygga glajor du har
![]()
Sälj 903:an till mig vettjaJag tänker sedan flera dagar på om jag ska sälja av något, lite eller mycket för att finansiera ett ekonomiskt vansinnigt men känslomässigt härligt köp.
![]()
Modigt på egen hand!Kortar länk.![]()
Haha men durå! Gillar modellen
![]()
Haha, ja, kanske det!Sälj 903:an till mig vettja![]()
Hahahah, ja det är en jobbig balansgång detta! Om du får för dig att sälja så dra iväg ett PM så kan vi isf ta det vidare där!Haha, ja, kanske det!
Problemet är att jag egentligen inte vill sälja mer än kanske ett par av dem, men jag behöver sälja mycket för att motivera köpet! 903:an är ett typiskt exempel på en klocka jag gärna skulle ha kvar, och som antagligen är en ganska bra affär att ha kvar dessutom.
Nya Garminvännen på handleden! Vän och vän, verkar visa sämre tider än gamla vännen. Gillar säkert när man plågas på jobbiga skogsslingan i värmen...Konstaterar för en gångs skull att Garmin är tröttare än mig och att ny träningsklocka behövs...
![]()