Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för båt? I hbg har vi den här modellenSoftar lite med en pale och ks efter att ha jobbat med båten hela dagen.
![]()
Haha, nä, inte jobbat på båt. Med båt, har tagit upp min uttern dc idag och fixat den för vinternVad är det för båt? I hbg har vi den här modellen![]()
Haha, nä, inte jobbat på båt. Med båt, har tagit upp min uttern dc idag och fixat den för vintern![]()
Coolt, då får jag nog flytta dit!Jag menade MED båt, alla i hbg har en egen sundsbuss
Som en sub, en klassiker som alla har en relation till. Vi borde ha en gtg-tura.Vad är det för båt? I hbg har vi den här modellen![]()
Kollar på klassikern Jurassic Park och kan glatt konstatera att kameran på iPhone 6 bakar klart bättre bilder i skumt ljus jämfört med femman!
![]()
Ett klokt förslag. Låt oss ta tag i det!Som en sub, en klassiker som alla har en relation till. Vi borde ha en gtg-tura.![]()
8889 missade med en rackarns post!!!Helt klart mycket bättre bilder än med femman. Inlägg 8888 också? Lite småkul.
Kollar på klassikern Jurassic Park och kan glatt konstatera att kameran på iPhone 6 bakar klart bättre bilder i skumt ljus jämfört med femman!
![]()
Försöker öppna en öl, men vad fan händer??![]()
![]()
Varvar ner på hotellet efter en jefla massa humledryck [emoji44]
Skrev till Heineken, med bild bifogad, i hopp om en liten ersättning... Får se om det ger utdelning."The Original Quality"... De kanske skulle utveckla den lite...![]()