meuller
Basic
Det blir till att följa Stenson och och Ryder Cup hela dagen.
![]()
Synd att han missade putten.. men det ser ju ut att lös sig i vilket fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir till att följa Stenson och och Ryder Cup hela dagen.
![]()
Synd att han missade putten.. men det ser ju ut att lös sig i vilket fall.
Den är jävligt bra den där boetten och tavlan tillsammans! Skarpt, subtilt, elegant!Bytt till kvällsklocka.
![]()
I garaget och pillar på min största utgiftskälla. Och ni trodde kvinnor var dyra i drift? Såklart är hon värd det bästa![]()
Det är grymt jobbigt at åka trial, och det går åt mycket plast. Har dessvärre vårarna lånat den av en kompis jag tränar ihop med. Själv har jag hunnit vara ute hela fyra gånger iår. Ser fram emot vintern och mörkerkörningen istället. Lite lättare att ge sig ut när som helst på dygnet utan gnälliga grannar.Gött att se en trial skymta fram också. Grym teknikträning.
Har varit löjligt sugen på en sån till och från men med tanke på hur ofta Enduron varit ute i spåret i år så är det inte läge för ytterligare en hoj...
= gubbguld
De hade ju kunnat förvarna!Mikaeli marknad på Fredriksdal , halva Helsingborg är där. Svinlånga köer till allt som gick att äta och ingen ölförsäljning
![]()