Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig att det var något med antal dagar per år = fönster, det andra kommer jag inte ihåg 4 stora torn och 12 små.//Stämmer bra 365 fönster 4 stora torn och 12 små.
Frotté och 16570, ett vinnande koncept!Rockar frotté![]()
Det tar sigGrillväder.
Dags att mecka sen lunch å regnet står som spön i backen
Var med i mineraljakten för massor av år sedan. Had ett par tanter i grannbyn som blev miljonärer!Tack för tipset! Ska berätta det för dottern när hon är tillbaka, då kommer hon gå lös på stenarna här.![]()
Nästan i mina hoodz
Är och kollar sommarhus.![]()
Bra att jobba lite och ta en intensiv vila emellanåt!Har kastat ut lite frön på schaktmassorna runt stugan, så nu får man dricka öl.![]()
Precis! Vet inte vad jag håller på med riktigt då jag tänkte gräva om tomten iaf är det tänkt. Men tänkte att grannarna kanske tycker det ser ut som om jag bryr mig iaf.Bra att jobba lite och ta en intensiv vila emellanåt!![]()
Kul, inte ofta man ser dom. Saknar min gamla med svart urtavla.Jobb paus.. Milgauss.
![]()
Jobb paus.. Milgauss.
![]()
Eskilstuna?Nästan i mina hoodz![]()
4 årstider = 4 torn , 12 månader=12 torn.Har för mig att det var något med antal dagar per år = fönster, det andra kommer jag inte ihåg 4 stora torn och 12 små.//![]()