Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har haft både Expyn och Vostok på mig vid grottbesök. Är nog bra att ha stryktålig klocka på sig då, kan bli både trångt och inte ovanligt med vatten. Bra lume gör ju att alpinisten funkar!Rolex Explorer 2 utvecklades ju för grottforskare, speleologer
https://www.bobswatches.com/rolex-b...olex-explorer-ii-history-throughout-time.html
![]()
Vacker! Blir sugen på att sätta på mig min nuPrecis hämtat ut min Breitling efter 2 månader på service!
![]()
Jag gillar dem. Om du gör det kan jag rekommendera Nials saga och Grettla, sagan om Grettle Asmundsson den starke.Nu blir det läsning tills läggdags![]()
Helt fantastiskt! Man hinner verkligen sakna en klocka under 2 månader hahaVacker! Blir sugen på att sätta på mig min nu
Måste vara härligt att ha den tillbaka
Svalnat...? Hetare än någonsin juKlar från servicemodellen har svalnat lite så får se hur länge den stannar
![]()
Fräckt!! Får man fråga var?
Svalnat för mig, vet att marknaden fortfarande är starkSvalnat...? Hetare än någonsin ju
Förstod att du skulle lägga in en kommentar på den!Svalnat...? Hetare än någonsin ju