Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte alltför långt ifrån, kompisen och jag tog en tur till Fjällbacka. Var svala 27 grader.Hos din farmor i Grebbestad?
Minst en klocka... per gäst![]()
Just nu är det FÖR varmt. Inte bättre blir det av att frugan bjudit hem folk på middag för att sedan komma på att hon är på tenniskurs. Nu får jag rådda hela kalaset själv. Är jag inte värd en ny klocka för detta så säg.
Haha, jag läste ”hemleverans av lite kärlek”. Jädrar vad öppen han är tänkte jag.Väntar på hemleverans av lite käk.![]()
![]()
Mitt bygge tog mig hela semestern men bra blev det. Bättre långsamt och bra än snabbt och dåligt. Lite som sex liksom.....försöker få klart altanen nån himla gång..
![]()
Ser väldigt bra utMitt bygge tog mig hela semestern men bra blev det. Bättre långsamt och bra än snabbt och dåligt. Lite som sex liksom.....
![]()
Om du tröttnar på den där hemskt blå klockan så hör av dig, jag köper den gärna! njutIm Blue dabo di dabo da
![]()
ha ha ! Kärlek i matform dåHaha, jag läste ”hemleverans av lite kärlek”. Jädrar vad öppen han är tänkte jag.