• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Måberg

Panerai
Båthäng med Vostok

20200815_182516.jpg
 

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
I detta nu skulle jag, om inte pandemin kommit, nyligen gått i mål i det jag satsat på i över ett år, ironman Kalmar. Idag känns det lite extra surt men det finns så mycket annat att vara tacksam för och så mycket värre saker som Corona medfört än ett litet inställt lopp!

hoppas alla får en fin kväll!
image.jpg
 

Kaffefredrik

Cartier
2-Faktor
I detta nu skulle jag, om inte pandemin kommit, nyligen gått i mål i det jag satsat på i över ett år, ironman Kalmar. Idag känns det lite extra surt men det finns så mycket annat att vara tacksam för och så mycket värre saker som Corona medfört än ett litet inställt lopp!

hoppas alla får en fin kväll!
image.jpg

Det kommer fler chanser att göra Ironman!
Var och kollade härom året och konstaterade glatt att när de var inne på andra varvet under löpningen (av tre) så hade jag säkert hängt med i tempot ett par hundra meter - om jag börjat där och då vill säga...
GMY Fredrik
 
Topp