Finns gäster som inte tycker om småkakorWhiskey och småkakor. Den varianten har jag nog aldrig testat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns gäster som inte tycker om småkakorWhiskey och småkakor. Den varianten har jag nog aldrig testat![]()
Sjukt fin den där!Dollar Grön
![]()
Elegant!Dags att plocka upp bryggan!![]()
Ja, rasslet är helt underbart!Härligt rasslig jubilee! Så ska de se ut
I orten betyder gofika något helt annat![]()
Attackfika!!
Den är väl sådär. Vi brukar bada ute i Skåre. På sommaren alltså...Kollar stranden i Trelle
![]()
Meh Gummo!Tyckte Natot på nya vintagedykaren kliade som fan.trodde det var mögel men det var det här som klia. Bortsprättat å handleden spritad. Lova nu för satan att inte säga till nån att jag har Triwa-band till klockan.![]()
![]()
Där är trevligt! Detta var östra stranden med kidsen, nära svärmor och svärfar.Den är väl sådär. Vi brukar bada ute i Skåre. På sommaren alltså...![]()
Nej fan, det har vi aldrig gjortDär är trevligt! Detta var östra stranden med kidsen, nära svärmor och svärfar.
Badar helst inte i Trelle [emoji6]
En skandal av galaktiskt format! Antagligen en PR kupp, ingen kan vara så korkad att man tar bort trillingnöten på allvar.Testar nya Paradis-asken där de har förskjutit Trillingnöten och något mer som jag inte riktigt kan lista ut och istället fört in Fläderblom, (helt ok), och Hallonlakrits, (hyfsad), i värmen.
![]()
Ja, jag som inte ens tål nötter är benägen att hålla med. Avgå alla!En skandal av galaktiskt format! Antagligen en PR kupp, ingen kan vara så korkad att man tar bort trillingnöten på allvar.
En skandal av galaktiskt format! Antagligen en PR kupp, ingen kan vara så korkad att man tar bort trillingnöten på allvar.
Var det inte @-dagen i går?Äter bullar
![]()
Var det inte @-dagen i går?
Bakis idagStämmer bra det men igår var jag så jäkla packad så bakandet fick vänta tills idag![]()
Kanske inte, även om jag gillade den, men det är beside the point. Nöten är en Aladdin institution. I det svåra parlamentariska läge som råder, kan man inte ta bort en sådan.Så jävla god var den inte![]()