Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha! Bra fångat, letat ett bra tag efter en sådan. Förgäves. Har den svarta varianten men har tröttnat på den och vill ha orange eller gul. Du får hojta till när du tröttnat på denDen köpte jag av Daniel som har Jälmers Ur i Borås. Såg den igår och tänkte den måste jag bara ha![]()
Jaha! Bra fångat, letat ett bra tag efter en sådan. Förgäves. Har den svarta varianten men har tröttnat på den och vill ha orange eller gul. Du får hojta till när du tröttnat på den![]()
Så otroligt cool med orange tavla!Köpte denna idag. Så nu sitter vi bara och myser
![]()
Så otroligt cool med orange tavla!![]()
Tror denna orangea har florerat på blocket av just Jälmers (även en GUL), men där hänger väl inte duJaha! Bra fångat, letat ett bra tag efter en sådan. Förgäves. Har den svarta varianten men har tröttnat på den och vill ha orange eller gul. Du får hojta till när du tröttnat på den![]()
Är det sant?! Jag kollar blocket dagligen, men har filtrerat bort företag...Tror denna orangea har florerat på blocket av just Jälmers (även en GUL), men där hänger väl inte du![]()
Haha jappÄr det sant?! Jag kollar blocket dagligen, men har filtrerat bort företag...
Usch! Läste om det på nyheterna för en timme sen. Tur att det gick vägen för dig!Ingen pilotklocka men fick gå ändå. Skaplig tur hade man också. Det gick turer i två plan, och det andra som lyfte samtidigt som oss kraschlandade i skogskanten.
Det var en yngre person som fått upplevelsen som present och tror tyvärr att det slutade i benbrott. Riktigt tråkigt.
![]()
![]()