Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut! Tänkte precis på om det finns någon som gett på sig klockception? Undar hur länge man kan gå tills första klockan är fullkomligt oigenkännlig?O mitt inlägg![]()
Inget brutet i alla fall![]()
Denna sitter fint nu efter dagens träningspass och nu har det hänt!Jag fick en luftfärd jag inte räknat med.
Hästen stannade snabbare än jag när vi skulle avsluta galopp.En liten brist i kommunikationen med andra ord. = Blåmärken i morgon? Ha,re bra
![]()
Jag har saknat dina klocka i mat/dryck-bilder!Ingen Chuck watch utan obligatoriska dopet
![]()
Nej ,inget ben av i kroppen ! Kommer vara lite stum i kroppen i morgon när jag kliver upp. Det är inte första gången jag åker av en häst , så viss rutin har man att landa på bästa möjliga sätt. //Inget brutet i alla fall![]()
Wow! Vilket resultat, skönt att det löste sig.Olycka i tvättstugan, men Polywatch räddar upp situationen
![]()
![]()
Helt sant!Helt rätt men det är inte första gången och heller inte sista, samt som jag skrev ,kommunikation är A och O mellan ryttare och häst.//![]()
Resultatmässig ,eller bara moder natur som motar bollen i luften !//![]()
Mycket bubblor. Blåste du tankarna ?En Ubåt dök upp i badkaret.... eller en Panna 590!![]()
![]()