• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags för tidig lunch
Spb151
IMG_20200825_105303.jpg

Ser ut som lavendel på första bilden, även det en källa till glädje när man dofterna slår emot en. Ja, jag är också gammal för det är få saker som är så rogivande som trädgård och att se det man själv har planterat växa och blomma skapar en egendomlig känsla av tillfredsställelse :)
Korrekt. Det är lavendel. Vi har skapat en rosenträdgård som kantas av lavendel.
Ser framför mig att på ålderns höst sitta på en bänk, lite slarvigt klädd, hatt, och se ut över trädgården och samtidigt snegla på Klocksnack på mobilen. ;) Samt dricka alkohol alldeles för tidigt efter en stadig frukost bestående av kaffe och croissant.

Trevligt att höra att vi är fler som uppskattar trädgårdsarbete och att se blommor växa fram.

Fortsatt bra dag!

Korrekt. Det är lavendel. Vi har skapat en rosenträdgård som kantas av lavendel.
Ser framför mig att på ålderns höst sitta på en bänk, lite slarvigt klädd, hatt, och se ut över trädgården och samtidigt snegla på Klocksnack på mobilen. ;) Samt dricka alkohol alldeles för tidigt efter en stadig frukost bestående av kaffe och croissant.

Trevligt att höra att vi är fler som uppskattar trädgårdsarbete och att se blommor växa fram.

Fortsatt bra dag!
Fick lite Gudfadern vibbar. :)

Tillbaka
Topp