Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, riktigt fin!! Helt ny klocka? Bytt bort hulken?Startar om datorn och hoppas den gör som jag vill...
![]()
Imponerad varje dag av din matlagning! Frestar med mat i min smak dessutom. Har du varit kock eller bara intresse?![]()
Surväder fortfarande ute, nu när lunchen skall ätas. Idag pancetta med sparris risotto. Ha,re//
![]()
Oj, på den kuststräckan har jag varit några gånger. Den vackraste och häftigaste jag upplevt!
Sjukt, jag trodde att du var nykterist!
Tack, japp hulken fick lämna för denna, men den här är lite mindre pubertal och kanske lite mer vuxen. Gillar den verkligen, du får klämma när vi sesOj, riktigt fin!! Helt ny klocka? Bytt bort hulken?
Strategist även bli just, 2.000.000Suttit och bevakat antal inlägg i diskussions avdelning. 2.000.000 inlägg nu!
![]()
![]()
Det är ju fortfarande på 10k t.om men som sagt inte lika fräsigtStrategist även bli just, 2.000.000
Såg för övrigt när lifestyle k&s blev 10k ämnen, tidigare idag. Inte lika fränt![]()