Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes!Evoque?
Kul!
Oj, verkligen ingen lyckad kombo! Fast alltid retar det väl nån
Whaaaaat?????
Vad har du gjort? Genmanipulation på hög nivå
Som denna som hittades på TTT....eller är det photoshop...för inte fan går det att modda till som bilden, eller?![]()
Hur kan man resa med bara en klocka som sällskap, du verkar vara i behov av omväxlande umgänge.Same place,same beer,same watch but different day!!
![]()
Min är inte fotoshoppad.Whaaaaat?????
Vad har du gjort? Genmanipulation på hög nivå
Som denna som hittades på TTT....eller är det photoshop...för inte fan går det att modda till som bilden, eller?![]()
Till salu?
Vill ha men väntar ett år till så begagnatpriserna stabiliserats på en förhopningsvis lägre nivå. Är lite kluven till vilken tavla jag tycker bäst om.Va fasen, det vet du välLigger ju på K&S
![]()
Vill ha men väntar ett år till så begagnatpriserna stabiliserats på en förhopningsvis lägre nivå. Är lite kluven till vilken tavla jag tycker bäst om.
Du har så satans bra bilder duSMP300 på Cordura
![]()
The wait is over!Äntligen!!! Är den på armen, den efterlängtade Airman Base 22 GMT. Blir inget paketöppnong för den har den gode Laketwig gjort för några veckor sedan, om någon skulle vara intresserad av ref o spec. Den här är likadan
.
Vill rikta stort tack till Denke.
Blir nog OWG ett tag framöver.... Tjäääna.
Tack WilleThe wait is over!
Ser bra ut, stort grattis![]()
Brukar faktiskt bara ha med mig en klocka på jobbresor. Även annars också faktiskt. I somras var första gången jag reste dubbelpipigt... Blir nog så i fortsättningen. I alla fall om det är längre än en vecka.Hur kan man resa med bara en klocka som sällskap, du verkar vara i behov av omväxlande umgänge.
Men när man känner sig ensam borta blir det lite bättre om man kan byta mellan olika klockor.Brukar faktiskt bara ha med mig en klocka på jobbresor. Även annars också faktiskt. I somras var första gången jag reste dubbelpipigt... Blir nog så i fortsättningen. I alla fall om det är längre än en vecka.
Å andra sidan byter jag ibland klocka ett par tre ggr per dag om jag jobbar hemma. Så det jämnar ut sig![]()
Tyvärr ökar man risken att glömma/slarva bort/bli bestulen ocksåMen när man känner sig ensam borta blir det lite bättre om man kan byta mellan olika klockor.
så varför chansa med bara en.