• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Svårt att välja i morse, så det får bli en alternativ bild i den här tråden också ... ;)

Airman 2014-10-17 (2).jpg

Grattis! Nytt jobb brukar betyda ny klocka :)
Tack!

Jo, det ser ljust ut på den ekonomiska fronten nu. Men jag har ju köpt ny lägenhet och då ska det köpas nya möbler, när det klar så ska det nog fyllas på i klockboxen! :) måste bara få klart för mig hur mycket jag har att röra mig med..

Sugen på att släppa din root beer? ;)

Tack!

Jo, det ser ljust ut på den ekonomiska fronten nu. Men jag har ju köpt ny lägenhet och då ska det köpas nya möbler, när det klar så ska det nog fyllas på i klockboxen! :) måste bara få klart för mig hur mycket jag har att röra mig med..

Sugen på att släppa din root beer? ;)
Råkade redan släppa den i ett svagt ögonblick men den finns kvar på forumet så det kommer nog flera chanser :)

Edit: Jag har dessutom första tjing på att köpa tillbaks den!

Härligt håller tummarna för att det ser bra ut! Trist väntan nu när man inte har något UL att längta till utan nästa gång man ser (han :)) blir ju live i januari!

PS därför du sålde RS6:an? :)
Tack!
Tro det eller ej, men det blev en väldigt väldigt bra affär! Väldans sugen på nya faceliftade rs6, frågan är hur mkt tid man har att göra ngt när man är nybliven förälder...

Följer med stor spänning den pågående undersökningen av eventuella undervattensföretag utförda av främmande makt.

Tillbaka
Topp