När får vi veta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När får vi veta....
Precis landat nytt jobb! Ikväll firar vi!
![]()
Grattis! Men den är oöppnadPrecis landat nytt jobb! Ikväll firar vi!
![]()
När får vi veta....
Bad ass!Gör pumpor med ungarna
![]()
Ok förväntar mig svar 19:55.Give me 24 hours
Pluggar.. Examen i januari ..
![]()
Examen i mars här..Är den bra!? Om så är fallet ska jag med skaffa den...har examen i april![]()
Härligt! Vet ni båda vad ni väntar (antar att den frågan är känslig ibland, iaf enligt min fru :Examen i mars här..
Grattis! Nytt jobb brukar betyda ny klockaPrecis landat nytt jobb! Ikväll firar vi!
![]()
Tack!Grattis! Nytt jobb brukar betyda ny klocka![]()
Nu på måndag ska vi köra ultraljud på urverket så får vi se... Återkommer i vad gör du just nu tråden om jag vågar!Härligt! Vet ni båda vad ni väntar (antar att den frågan är känslig ibland, iaf enligt min fru :![]()
Råkade redan släppa den i ett svagt ögonblick men den finns kvar på forumet så det kommer nog flera chanserTack!
Jo, det ser ljust ut på den ekonomiska fronten nu. Men jag har ju köpt ny lägenhet och då ska det köpas nya möbler, när det klar så ska det nog fyllas på i klockboxen!måste bara få klart för mig hur mycket jag har att röra mig med..
Sugen på att släppa din root beer?![]()
Härligt håller tummarna för att det ser bra ut! Trist väntan nu när man inte har något UL att längta till utan nästa gång man ser (hanNu på måndag ska vi köra ultraljud på urverket så får vi se... Återkommer i vad gör du just nu tråden om jag vågar!![]()
Nej vet inte vad det blir för sort men känner på mig en grabb men som sagt högst ovetenskapligt. Vi vill heller inte vetaHärligt! Vet ni båda vad ni väntar (antar att den frågan är känslig ibland, iaf enligt min fru :![]()
Sitter här och försöker få min fru och mina söner att förstå att Chris Cornell är världens i särklass bästa kontemporära sångare. Fucking sisyfosarbete![]()
Åfan! Aja, det finns fler där ute. Har det blivit något nytt?Råkade redan släppa den i ett svagt ögonblick men den finns kvar på forumet så det kommer nog flera chanser
Edit: Jag har dessutom första tjing på att köpa tillbaks den!
Tack!Härligt håller tummarna för att det ser bra ut! Trist väntan nu när man inte har något UL att längta till utan nästa gång man ser (han) blir ju live i januari!
PS därför du sålde RS6:an?![]()
Det är nytt på ingång. Håll ögonen öppna under nästa vecka.Åfan! Aja, det finns fler där ute. Har det blivit något nytt?
Ultraljud på urverk är inte nyttigt har jag hört...Nu på måndag ska vi köra ultraljud på urverket så får vi se...
Spännande!Det är nytt på ingång. Håll ögonen öppna under nästa vecka.![]()
Men han gör sig bäst när han omger sig med sina kompisar i soundgarden!Sitter här och försöker få min fru och mina söner att förstå att Chris Cornell är världens i särklass bästa kontemporära sångare. Fucking sisyfosarbete![]()