Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sista bild innan klockan skickas till ny ägare![]()
Jodå imorgon efter klockan fyra kan jag hämta upp den, visste dock ej om att man kunde ha så mycket separationsångest till ett objekt så som en klocka.Segt!!! Hoppas att den hittar hem snart.
Kom osökt att tänka på Pingu.
Oroa dig inte. Det är ett sundhetsteckenJodå imorgon efter klockan fyra kan jag hämta upp den, visste dock ej om att man kunde ha så mycket separationsångest till ett objekt så som en klocka.
Försökte göra kaninerna i Varulvkaninens Förbannelse men med Pinguprincipen, låg tyngdpunkt å spolformad kroppKom osökt att tänka på Pingu.![]()
Se om denna bok är något att ha! Någon som läst? Men hade varit roligare att läsa med en sub på armen [emoji1]![]()
Älskade Pingu när jag var yngre och de här favoriterna finns i videohyllan.Försökte göra kaninerna i Varulvkaninens Förbannelse men med Pinguprincipen, låg tyngdpunkt å spolformad kropp![]()
Årets sista semla? Ingen normal person börjar säsongen för semlor innan nyår.
Bra du slängde dit din DD, vill inte göra sig skyldig till OT-inflationen på K.S. Köpte precis affischen till Varulvskaninen till väggen i hemmabion. Grym Rulle. Shaun The Movie kommer efter nyårÄlskade Pingu när jag var yngre och de här favoriterna finns i videohyllan.
Shaun på SVTplay har förnöjt mig många timmar på jobb innan KS fannsBra du slängde dit din DD, vill inte göra sig skyldig till OT-inflationen på K.S. Köpte precis affischen till Varulvskaninen till väggen i hemmabion. Grym Rulle. Shaun The Movie kommer efter nyårUndrar ibland vad hunden Bitze i Shaun har för klocka?
Behövde du ett nytt värderingsintyg? Det brukar ju gälla nypris första 3 åren?Jodå imorgon efter klockan fyra kan jag hämta upp den, visste dock ej om att man kunde ha så mycket separationsångest till ett objekt så som en klocka.
Ser inte hembakt ut så jag gissar på köpt! Men var?! Hoppas, hoppas, hoppas på Stockholm!![]()