• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

BJTtg3t.jpg

Kör en bonusbild idag. Kan någon lista ut vems autograf jag har här? Min Speedmaster är relaterad till personen i fråga, dock fel version och ref. Min far träffade denna enastående man på en föreläsning i staterna -91 och hade honom till bordsgranne vid efterföljande middagen med trevliga samtal och spännande historier till följd.
Autografen är skriven på baksidan av en bok om rymdfärder (The dream is alive). Min far gav mig boken efteråt.
image.jpg

Kör en bonusbild idag. Kan någon lista ut vems autograf jag har här? Min Speedmaster är relaterad till personen i fråga, dock fel version och ref. Min far träffade denna enastående man på en föreläsning i staterna -91 och hade honom till bordsgranne vid efterföljande middagen med trevliga samtal och spännande historier till följd.
Autografen är skriven på baksidan av en bok om rymdfärder (The dream is alive). Min far gav mig boken efteråt.
image.jpg
Gissar på Neil Armstrong

image.jpg

Tillbaka
Topp