Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det Seikoband nu igen?
Hade funkat med grön söm men inte nu.
Gissar på Neil ArmstrongKör en bonusbild idag. Kan någon lista ut vems autograf jag har här? Min Speedmaster är relaterad till personen i fråga, dock fel version och ref. Min far träffade denna enastående man på en föreläsning i staterna -91 och hade honom till bordsgranne vid efterföljande middagen med trevliga samtal och spännande historier till följd.
Autografen är skriven på baksidan av en bok om rymdfärder (The dream is alive). Min far gav mig boken efteråt.![]()
Blev Rollen men börjar bli trött på att bara ha en
Vilken ska bli den andra Rolexen ?
![]()
En klassiker! Snygg! Varför inte en klassiker till? En DJ kanske? Eller en Explorer? Eller en GMT? Eller en...
Vill ha nya pepsin, men fattar inte varför de bara gjorde den i vitguld. Hoppas på en pepsi stålis med ceramic bezel MUMS!
Kör en bonusbild idag. Kan någon lista ut vems autograf jag har här? Min Speedmaster är relaterad till personen i fråga, dock fel version och ref. Min far träffade denna enastående man på en föreläsning i staterna -91 och hade honom till bordsgranne vid efterföljande middagen med trevliga samtal och spännande historier till följd.
Autografen är skriven på baksidan av en bok om rymdfärder (The dream is alive). Min far gav mig boken efteråt.![]()
Tack! Ja, jag gillar den. De blånerade indexen, loggan och visarna ger den en extra dimension på sin äggskalsvita tavla. Såg dock att jag satt fel datum, men det är åtgärdat nu!Den speedyn är helt magisk!
Shit, det hade varit en autograf som hette duga. Speciellt om den var skriven 1991...
Shit, det hade varit en autograf som hette duga. Speciellt om den var skriven 1991...
Nej, som tur är fel svar.![]()
Alright. Grill Rubys i gamla stan då? Den är fin.Har inte ätit där så kan tyvärr inte svara på det. Men gillar atmosfären, mindre ängsligt än på Flippin' och färre kepsar med olika Ipa-loggor på![]()
Väger min klocka. Undra vad den vägt om jag inte kapat två länkar?
![]()