Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja där har Jon och hans personal på Hernö gin gjort ett bra jobb.Du har tur att den också är jävligt god! Speciellt när man gör tom collins då jag kan uppskatta en lite sötare karaktär!
Yes, den finns i beställningssortimenten om inte redan på hyllan hos ditt lokala bolag
Lycka till! Fick min första för 2månader sen. Häftigaste någonsinVäntat sedan kl. 10:30 på att få ett förlossningsrum
![]()
Ja, behöver något till tennis! Naket annars...
Ja den är riktigt bra och prisvärd. Bortsett från vridningen känns den "bättre" än prisetDen är ju så bra! Gratulerar, min hälsar!![]()
![]()
F*n vad ball på det natot!-Dricker Negroni
![]()
8f56 rockarSoffhäng här också
![]()
Vill ha! Både mat och klockan!När frugan fixar kvällsmiddag![]()
![]()
Vill ha! Både mat och klockan!
Vilken fräsig! Den måste googlasSoffhäng här också
![]()
Fastnade för denna långt innan klockintresset drog igång på riktigt, men jag tyckte den då var alldeles för dyr dom gånger jag hittade den på ebay för mellan 200-300$Vilken fräsig! Den måste googlas![]()