• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Borta bra, men hemma bäst. Blir den här som följer med mig till Finland imorgon
20141026_224053.jpg

Bilagor

• 20141026_224053.jpg
    20141026_224053.jpg
    104.3 KB · Visningar: 53
Riktigt snygg! var faktiskt till och med så att min sambo tyckte den var snygg när vi såg den live häromdagen i ett skyltfönster, hon brukar INTE uppskatta samma klockor som jag så det säger inte lite :)

Är väldigt sugen på en men nackdelen är väl att den är något stor för mina klena armar :(

Visst är den! :) Denna är 38mm, och det är sällan jag träffar någon som har lika små handleder som jag.. Är väl typ jag, Aurum Whedda och några till som spelar i tandpetar-ligan :D

Visst är den! :) Denna är 38mm, och det är sällan jag träffar någon som har lika små handleder som jag.. Är väl typ jag, Aurum Whedda och några till som spelar i tandpetar-ligan :D

Aha varför har jag fått för mig att den ligger på 42mm??? det förändrade ju saken, 38 kan nog till och med jag lyckas bära upp :D

Men jag kan nog utan tvekan sälla mig till er skara avseende tandpetarligan haha..

Aha varför har jag fått för mig att den ligger på 42mm??? det förändrade ju saken, 38 kan nog till och med jag lyckas bära upp :D

Men jag kan nog utan tvekan sälla mig till er skara avseende tandpetarligan haha..

Den är 42mm i det Zenith kallar herrmodellen, detta är 38mm och egentligen en dammodell.. Men denna är mycket bättre storleksmässigt.. Den ser dock ganska stor ut på bild, men bärs inte speciellt stort!

Härligt, välkommen i klubben!

Riktigt snygg! var faktiskt till och med så att min sambo tyckte den var snygg när vi såg den live häromdagen i ett skyltfönster, hon brukar INTE uppskatta samma klockor som jag så det säger inte lite :)

Är väldigt sugen på en men nackdelen är väl att den är något stor för mina klena armar :(
Den är 38mm, så den du provat kanske var 42mm-versionen?

Tillbaka
Topp