Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen dålig kombo, hur ska man ens kunna välja mellan dem? Du får köra med ena på vänstern och den andra på högern, så kan du hålla koll på 4 tidszoner samtidigtLåtsas att jag ska ut och flyga över olika tidszoner och måste då välja vilken GMT som passar bäst. I verkligheten förflyttar jag mig mellan köket och vardagsrummet jävla pandemi
Det finns problem - och så finns det problem - vilken tidszon befinner sig köket i? Wine o´clock?Låtsas att jag ska ut och flyga över olika tidszoner och måste då välja vilken GMT som passar bäst. I verkligheten förflyttar jag mig mellan köket och vardagsrummet jävla pandemi
ZD rubber on it?
Efter-sen-lunch-kaffe och föreläsning tillsammans med mini turtle
Uncle Seiko GL831ZD rubber on it?
Oh thats even better man, I take Uncle Seiko over ZD any day of the week.Uncle Seiko GL831
Ref på denna? Ruskigt läcker!Då vart klockan 12, dags för lunch kanske?