Rymdhamstern
Silver
Det är skönt att man iaf är disciplinerad nog att inte stirra för mycket på den när man kör.Haha bra att någon mer tycker så. Kan ju hända att man tittar på klockan istället för rödljuset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är skönt att man iaf är disciplinerad nog att inte stirra för mycket på den när man kör.Haha bra att någon mer tycker så. Kan ju hända att man tittar på klockan istället för rödljuset
Haha ja då får man ju köra kl 12 med klockarmen och ha ett öga på vägen och ett på klockanDet är skönt att man iaf är disciplinerad nog att inte stirra för mycket på den när man kör.
Jag brukar ärligt talat dra ned manschetten/ärmen för att inte inledas i lockelseHaha ja då får man ju köra kl 12 med klockarmen och ha ett öga på vägen och ett på klockan
Oerhört fin klocka, är det den manuella varianten med glasbaksida?Energi Vodka
Riktigt snygg! Vad är det för ref. på den?Musik, öl, hockey, klocksnack. Kanske startar PS5an snart!
Smart Jag lärde mig att inte när min fru kollade på sina ringar istället för vägenJag brukar ärligt talat dra ned manschetten/ärmen för att inte inledas i lockelse
Tack, automat med glas.Oerhört fin klocka, är det den manuella varianten med glasbaksida?
Tackar, den heter Santos 119901Riktigt snygg! Vad är det för ref. på den?
Hur lyckades du med mello fri kväll utan arga blickarSom sagt, happy wife, happy life ...
Dessutom har jag ju gjort rätt för den här, samt en Mellofri lördagskväll ...