Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ett skämt som säger att kriminellas 3 bokstäver (likt Svensson 3 v- villa, Volvo, vovve) är "3 B" - Breitling, BMW och benzo [emoji6]
Lägger in en bild på min gamla trotjänare i kampen mot fördomarna [emoji3]
![]()
Va faan händer?!?
Så här ska det se ut!
FORZA BAJEN!
Vi ska tillbaka!!!
Är det benzo i saltkaret?
Ser fortfarande ingenting. Kan problemet att lägga in bilder ha en korrelation med mängden jazztobak som konsumeras på läktarna![]()
![]()
VI ÄR TILLBAKA!!
Grattis,min kommer i mitten av januariOch nu det ni alla väntat på! Enligt exakt Rolex tid kl 17:19:10 kom han ut!!
Och ja, han verkar redan vara ett Rolex freak!
![]()
Stort Grattis! Förhoppningsvis får jag uppleva samma sak i januari!Och nu det ni alla väntat på! Enligt exakt Rolex tid kl 17:19:10 kom han ut!!
![]()
Kan bara kallt konstatera att 1803 är världens vackraste klocka i sin enkelhet.
![]()
Och jag i aprilStort Grattis! Förhoppningsvis får jag uppleva samma sak i januari!
Och nu det ni alla väntat på! Enligt exakt Rolex tid kl 17:19:10 kom han ut!!
![]()
Och nu det ni alla väntat på! Enligt exakt Rolex tid kl 17:19:10 kom han ut!!
![]()
en dag......en dagKan bara kallt konstatera att 1803 är världens vackraste klocka i sin enkelhet.
![]()
Sådan far, sådan son. Grattis!Och nu det ni alla väntat på! Enligt exakt Rolex tid kl 17:19:10 kom han ut!!
![]()
Fet!