Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kapten Haddocks favoritFörsöker göra slut på en Loch Lomond 15. Går faktiskt utmärkt såhär långt ...
![]()
PS.
Glöm inte att ställa fram klockan en timma innan ni gå och lägger er!![]()
Ruggigt fin dem där, har varit nära ett par ggr fast blå eller grönFörsöker byta däck. Usch vad jag verkligen inte är händig.. tur att man är bra på olika saker så brorsan får ställa upp
![]()
Ruggigt fin dem där, har varit nära ett par ggr fast blå eller grön![]()
Men vilken Strl passar dig annars ?Testa på en 36a. Fan lite för litet för mig... (även om det ser bra ut på bild)
![]()
Riktig kultklocka det där.Tänkte grilla lamm strax
Med min Lemania TG 195
![]()
Haft en blå jag också. Tror nästan jag tycker om blåa lite mer. Grön?Ruggigt fin dem där, har varit nära ett par ggr fast blå eller grön![]()
Flippa svära. Sådant löser man på egen hand.Luftar elementen åt dotter och svärson...![]()
Roligaste jag besökt är ”monumentale” i Milano. Grotesko. Vackraste, det är Pålsjö i HelsingborgHej igen traden, idag “firar” vi svarfarsans dodsdag, mkt viktigt firande har, coolare kyrkogardar har an hemma, man “handlar” en plats i forskott, ej helt gratis...
![]()
![]()
![]()
Lider med dig, sååå less på snö nu.. vill ha sommar pronto+17 igår och sen vaknar man upp till det här idag. WTF ...?
![]()
![]()
Så går det när man vägrar sälja en Chrono+17 igår och sen vaknar man upp till det här idag. WTF ...?
![]()
![]()