Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man väntar ju hela tiden på räkmackan som man kan få glida på...!Alltid detta val med räkmacka , ska man glida på den eller äta den?![]()
Usch så tråkigt! Styrkekramar till dig och familjen!!En riktig skitdag med tråkiga besked i familjen, öppnar en bubbel för att välja glädje!
#fuckcancer![]()
Tack kompis!Usch så tråkigt! Styrkekramar till dig och familjen!!
Usch så trist, den är för jäklig den där...En riktig skitdag med tråkiga besked i familjen, öppnar en bubbel för att välja glädje!
#fuckcancer
Verkligen, alldeles för många som får skiten och inte får leva fullt ut!Usch så trist, den är för jäklig den där...![]()
Fin! Nyfiken, hur ser den där ut med lume i mörker?Ojdå somnade visst en stund,dags att börja med middagen.
![]()
Tack!!Fin! Nyfiken, hur ser den där ut med lume i mörker?
![]()
Överlevde!
Varför det?![]()
![]()
![]()
Det här året kan man ju glömma detta![]()
Funderar på att knäppa en burk IPA, ska bara orka mig upp ur soffan.
![]()
Det tycker jag verkligen än så länge! Lyckats få en dryg timme flygtid idag trots all blåst. Känns väldigt stabil och lättmanövrerad, kameran var även bättre än förväntat. Sen är knappen "return to home" guld värd.Trevligt, är den att rekommendera?
Mini syftar jag på då o inte SMP, den vet jag är att rekommendera.![]()
Skoj, rattade en Mavic pro tidigare och går i köptankar för något ännu nättare men ändå stabil!Det tycker jag verkligen än så länge! Lyckats få en dryg timme flygtid idag trots all blåst. Känns väldigt stabil och lättmanövrerad, kameran var även bättre än förväntat. Sen är knappen "return to home" guld värd.![]()