Njuter av lite sol efter en dag framför skärme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ser inga som gissar längre, men jag tror stenhårt T-Rex!Från förra veckans N-hylla och Nazareth till morgondagens tips från T-hyllan och ...
![]()
Från förra veckans N-hylla och Nazareth till morgondagens tips från T-hyllan och ...
![]()
Rotation! Innebär det att du ska vända på Reverson?Rotation efter middag, det är sedan gammalt
![]()
Har du testat med Daytonan? Det kan gå men man får ta i.
Har han Panerai också? Jag tror jag känner honom isfTar en måndag-efte-jobbet-öl-och-whisky på ett av mina favoritställen. Bartendern där borde vara en förebild för andra med samma jobb. Riktigt trevlig och rolig jävel.
![]()
Ja, det var ett tag sedan. Kommit av mig. Men inte mycket till ledtrådar här @laketwigJag ser inga som gissar längre, men jag tror stenhårt T-Rex!