Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad heter den modellen? Snygg!
Phredagen kickar igång, full tank i Tudorn och en splånkans ny radio ska testas under helgen
Jag hörde att du åkte och jag längtar upp! Ha det skönt.Avnjuter en Ostkant, en av landets godaste pizzor, på Pizzeria Börsen i Mellerud. Testa den när ni tar vägen genom Dalsland i sommar.
Grattis kungen
Men vart är ” kanji” texten?//Njuter av kvällssolen och förvärvandet av en lagom inkörd Seiko 7548 700B från 1982 med charmigt patinerad tavla där tritiumet lagrats väl. Kan aldrig få nog av japanska vintage dykarebonusbild
Detta är SQ versionen avsedd utanför den japanska marknadenMen vart är ” kanji” texten?//
Ja vi ” utsocknes” som har studerar i Upsala oavsett vilken nation man tillhörde, blev lärda att det enda var valborg man såg fram emot, dvs forsränning, champagne frukost och mösspåtagning alltså fira in vårens antågande, men det är ju ändå sista april allt händer i Pelle Svanslös staden. Ha,re gott @laketwig och trevlig valborgDet var ett jävla tjatande om Valborg. Det heter sista april, i alla fall om man som jag har växt upp och studerat i Uppsala, så det så.
Skål på er och ha med andra ord en bra sista april!