Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
så nu har Helly Hansen jackan åkt av, bara man sitter i lä så var de riktigt trevligt idagVäntar på middag - jäklar vad nice att sitta utomhus utan polarjacka!
Helt perfekt, jag lärde mig också att köra traktor med denna när jag var 9 årMed en sådan maskin fick en annan lära sig på tidigt 70 tal bland annat att hantera " fjäderharv" och ringvält på de små åkerstyckena. På övriga åkrarna rullade de stora maskinerna! //
Svimfärdig efter alu chop, boot,peaju, begum och mori.Ätit mig mätt på bengalisk mat
För mig blev det biryani, du får joina någon gång när du är ledig bytte precis om till speedyn som jag brukar sova med.Svimfärdig efter alu chop, boot,peaju, begum och mori.
Eftersom jag fick åka därifrån utan en besiktad bil kommer jag gärna förbi på en besiktning och en kaffe!Bättre du kommer till oss på Carspect och besiktigar i framtiden
Eftersom bilprovningen inte ansåg att dom ville besiktiga min bil så kommer jag gärna till carspect nästa gång (och alla framtida gånger med!)Bättre du kommer till oss på Carspect och besiktigar i framtiden