Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KrispigNyss klunkat en mojito, nu fortsätter smekmånaden. 5625-7000 king seiko.
Stiligt, min hälsarKvällens uppdrag: matcha drink med klocka
Go fredag på er!
Snart ringer Bangladesh och vill ha tillbaka sin guldreservGlider runt
GMTn är fin men Rolex är väl ändå tillverkaren som har flest ”schyssta dinkor” av alla tillverkare?
Ett litet montage. Rolex kan mecka ihop en schysst dinka om dom bara sätter den sidan till, GMT:n en av dom mera lyckade enligt min åsikt...
Wow, brilliant photo those shadowsKvällspromenad
It’s a beautyGrillar.
Money well spent, lovely pieceÄr på botaniskträdgården i Göteborg, men en varm, ledig dag, då är man inte ensam
Good angleDrikker øl og røyker sigar.
Håller med. Jag har ingen GS själv men kan notera att tex snyggare visare får man leta efter.
En riktig när bild med Iphone. Jag upptäcker mer och mer detaljer på GS. Blir man förvånad ! //
Thanks! Its one of the affordable watches in the "affordable" threadMoney well spent, lovely piece
GMTn är fin men Rolex är väl ändå tillverkaren som har flest ”schyssta dinkor” av alla tillverkare?