Gjorde ett smakprov på denna billiga whiskey. Men blev ett glas nr 2, för måste vara på säkra sidan om vad jag tycker om den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg gärna ut bild när den är klarBygger en Landrover Defender i Lego
Check! Tackar...ytterligare en att lägga till vill ha listanVisst är den cool! Tror den heter typ 80150 med Monnin boett, föregångaren till Super Ocean.
Den är säkert snart till salu, jag lider ju av den där ”klock-sjukdomen” som många andra härCheck! Tackar...ytterligare en att lägga till vill ha listan
Yepp...hojta gärna till om och när det blir dagsDen är säkert snart till salu, jag lider ju av den där ”klock-sjukdomen” som många andra här
Det finns här: https://klocksnack.se/threads/dagen...-första-inlägget.90290/page-1021#post-3849315Ah, trodde tråden avsåg klockor i div situationer. Hade varit sjyst Är ju enbart "Dagens klocka", på arm, inkl. kommentarer...