Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara bra att censurera namn och adress..
Sitter och undrar hur pass viktigt brevet från försvarsmakten var...
Kan vara bra att censurera namn och adress..![]()
Vad i helvete. Det är alltså detta mina skattepengar går till? Ett hitta-batteriet-spel och gratis surfplattor till kidsen.
Sitter och undrar hur pass viktigt brevet från försvarsmakten var...
Vad i helvete. Det är alltså detta mina skattepengar går till? Ett hitta-batteriet-spel och gratis surfplattor till kidsen.
Va tvungen att testa sharkmesh innan jag satte på länken. Passade på att dra av ett skott på den skadade urtavlan.![]()
Va tvungen att testa sharkmesh innan jag satte på länken. Passade på att dra av ett skott på den skadade urtavlan.![]()
Ber om ursäkt för färgmatchningen i mitt inlägg ovan. Får skylla på att jag är ovan vid att ha långärmade skjortor denna milda höst. Gör ett nytt försök, som är billigare (men inte roligare) än att köpa en klocka som matchar skjortan. Lite bättre, eller hur jabla ...?![]()
Det såg rätt hårt ut men eftersom klocka lever ett väldigt lugnt liv nu för tiden kändes det lite utklätt. Dessutom fastnar armfjunen i mesh...Snygg på mesh. Kände att jag vill ha ha ha den!
/John R
Tack. Det såg rätt hårt ut men eftersom klocka lever ett väldigt lugnt liv nu för tiden kändes det lite utklätt. Dessutom fastnar armfjunen i mesh...Snygg på mesh. Kände att jag vill ha ha ha den!
/John R
Slog min eftermiddag med hästlängder. Kul att du bestämt dig, säg till när det är dags med gratulationsspamningen.Kom precis från Nymans där jag har varit och testat klockor för att försöka bestämma vad som blir nästa inköp!
Subben är min. Gjorde sig jävligt bra i ljuset där inne
![]()
116710BLNR. Har varit sugen länge, trodde den skulle vara finare än den var. Tyvärr.
![]()
Testade också Datejust II.116333 tror jag den heter. Helt ok, men ingen cigarr.
![]()
Hann kränga på mig en daytona choklad, brutalt snygg klocka som jag varit inne på ett tag. Förjävla fin, men kostar lite för mycket för tillfället. Men jävlar vad fin den är!
![]()
Sen hittade jag min nästa klocka! AP15400 Damn!! Länken! Tavlan! Verket! Känslan! Denna blir det!
![]()
![]()
Så är det någon som har en och vill sälja, hojta till på PM!
Fick också testa säljarens guldsub, riktigt mäktig!
![]()
En trevlig eftermiddag helt enkelt, tack för mig!![]()
Det såg rätt hårt ut men eftersom klocka lever ett väldigt lugnt liv nu för tiden kändes det lite utklätt. Dessutom fastnar armfjunen i mesh...
Samsung igen?Tack. Det såg rätt hårt ut men eftersom klocka lever ett väldigt lugnt liv nu för tiden kändes det lite utklätt. Dessutom fastnar armfjunen i mesh...
Samsung igen?
Ballt! Vet du vad den väger?Börjar dagen med en löprunda, skönt med lättviktsklocka då
![]()