• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

x 006.JPG
 
Kom precis från Nymans där jag har varit och testat klockor för att försöka bestämma vad som blir nästa inköp!

Subben är min. Gjorde sig jävligt bra i ljuset där inne
image.jpg


116710BLNR. Har varit sugen länge, trodde den skulle vara finare än den var. Tyvärr.
image.jpg


Testade också Datejust II.116333 tror jag den heter. Helt ok, men ingen cigarr.
image.jpg


Hann kränga på mig en daytona choklad, brutalt snygg klocka som jag varit inne på ett tag. Förjävla fin, men kostar lite för mycket för tillfället. Men jävlar vad fin den är!
image.jpg


Sen hittade jag min nästa klocka! AP15400 Damn!! Länken! Tavlan! Verket! Känslan! Denna blir det!
image.jpg

image.jpg


Så är det någon som har en och vill sälja, hojta till på PM! :)

Fick också testa säljarens guldsub, riktigt mäktig!
image.jpg


En trevlig eftermiddag helt enkelt, tack för mig! :)
 
Ber om ursäkt för färgmatchningen i mitt inlägg ovan. Får skylla på att jag är ovan vid att ha långärmade skjortor denna milda höst. Gör ett nytt försök, som är billigare (men inte roligare) än att köpa en klocka som matchar skjortan. Lite bättre, eller hur jabla ...? ;)

v0sEKdX.jpg
 
Ber om ursäkt för färgmatchningen i mitt inlägg ovan. Får skylla på att jag är ovan vid att ha långärmade skjortor denna milda höst. Gör ett nytt försök, som är billigare (men inte roligare) än att köpa en klocka som matchar skjortan. Lite bättre, eller hur jabla ...? ;)

Trodde det var farsdagspresenten, då hade du ju kunnat önska en matchande klocka i julklapp ;)
 
Kom precis från Nymans där jag har varit och testat klockor för att försöka bestämma vad som blir nästa inköp!

Subben är min. Gjorde sig jävligt bra i ljuset där inne
image.jpg


116710BLNR. Har varit sugen länge, trodde den skulle vara finare än den var. Tyvärr.
image.jpg


Testade också Datejust II.116333 tror jag den heter. Helt ok, men ingen cigarr.
image.jpg


Hann kränga på mig en daytona choklad, brutalt snygg klocka som jag varit inne på ett tag. Förjävla fin, men kostar lite för mycket för tillfället. Men jävlar vad fin den är!
image.jpg


Sen hittade jag min nästa klocka! AP15400 Damn!! Länken! Tavlan! Verket! Känslan! Denna blir det!
image.jpg

image.jpg


Så är det någon som har en och vill sälja, hojta till på PM! :)

Fick också testa säljarens guldsub, riktigt mäktig!
image.jpg


En trevlig eftermiddag helt enkelt, tack för mig! :)
Slog min eftermiddag med hästlängder. Kul att du bestämt dig, säg till när det är dags med gratulationsspamningen. ;)
 
  • Like
Reactions: R0B
Tillbaka
Topp