• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jobbar på
196F1916-46FD-41F8-8210-F9F1A8E2147C.jpeg

Fick ett SMS som lyste upp denna för övrigt gråtrista och regniga onsdag. Klockan jag beställt finns äntligen för avhämtning hos Krons. Har inte köpt en klocka på över två år så detta är verkligen något jag sett fram emot. Tyvärr får både ni och jag vänta tills på lördag, då jag har den första möjligheten att ta mig till Stockholm ... :nailbiting:
IWC A 2021-05-26 (mobil).jpg

IMG_7407.jpeg

Snart dax att cykla till stallet för ett träningspass.Jag hoppas att vi håller oss i ridhuset idag med tanke på vädret. Innan dess så får det allt bli lite kvällsspis...
557BCD29-C0D7-4BF7-8A50-D9BFA2DCC3E9.jpeg

grillad sparris med parmaskinka och chervreost. Ha,re gott nu denna lilla lördag // 🦊

The Gräsänklingblues-mackan.
Passar på när vi (jag och jycken) är ensamma hemma, och gör favoritmackan.
Ingen annan verkar gilla den (jycken är naturligtvis med mig).
En varm macka med makrill i tomatsås, lite finhackad rödlök, lite lagom med majonäs och dijonsenap, grovriven zucchini och ost.
3 st är ganska lagom för en vuxen man (som jag) med en skön vintageklocka på armen.
Edit: grönsaker är nyttigt, så jag serverade med gula Viken-tomater.
DSC_9619.jpg

Tillbaka
Topp