Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flyter Förutom lite strul med motorn, som löste sig, gick det bra. Najs att vara sjösatt!Hur har det gått. Flyter?
Bild?
Den där tavlan är (låt oss använda ett väldigt urvattnat ord) magisk!
Hade feber och skallebang i två dagar efter vaccination. Men nu känns det mycket tryggare!Sitter med biverkningar efter moderna vaccinet, detta på första semesterdagen, livet är underbart
Man vet ju vad det beror på och det är ju snabbt övergåendeHade feber och skallebang i två dagar efter vaccination. Men nu känns det mycket tryggare!
Så är det!Man vet ju vad det beror på och det är ju snabbt övergående
Smärtsamt, men starkt att du möter det jobbiga. Tack för att du vill dela.Jag överlevde gårdagen, dagen då min dotter skulle fyllt 18 år, men vi ses igen en dag
Tack min vänSmärtsamt, men starkt att du möter det jobbiga. Tack för att du vill dela.
Fy vad tungt... Fick ont i hjärtat av att se detta... Beklagar bortgången och ta hand om dig. Kramar från alla på ksGår inte att sätta en ”like” på detta. Kan inte tänka mig något värre än att överleva min dotter.
Du är definitionen av styrka och det går inte att sätta ord på vilken oerhörd respekt jag känner för sig och det du tvingats uppleva. Grabbkram.
Det svåraste man kan möta. Tack för att du delar, starkt! Kraft till dig och dina nära!!Jag överlevde gårdagen, dagen då min dotter skulle fyllt 18 år, men vi ses igen en dag