Tränar på avslutningslåtarna inför sommarlovet med kidsen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
schools out är väl given hoppas jag?Tränar på avslutningslåtarna inför sommarlovet med kidsen .
Haha skulle definitivt va passande låt men tyvärr inte. Jag skojade lite med kidsen om att vi skulle köra Boten Anna med Basshunter och tro på fan den låten vann omröstningen så jag fick ställa upp och sjunga med under inspelningen .schools out är väl given hoppas jag?
jag lider med digHaha skulle definitivt va passande låt men tyvärr inte. Jag skojade lite med kidsen om att vi skulle köra Boten Anna med Basshunter och tro på fan den låten vann omröstningen så jag fick ställa upp och sjunga med under inspelningen .
Var tyvärr bara gilla läget och ställa upp . Trodde givetvis inte att den låten skulle vinna omröstningen .jag lider med dig
Vi vill höra den live nästa G-shockGTG på ClubhouseHaha skulle definitivt va passande låt men tyvärr inte. Jag skojade lite med kidsen om att vi skulle köra Boten Anna med Basshunter och tro på fan den låten vann omröstningen så jag fick ställa upp och sjunga med under inspelningen .
Haha kan kanske fixa inspelningen och blurra ut kidsen så blir det nästan som liveuppträdande .Vi vill höra den live nästa G-shockGTG på Clubhouse