Sommarlovsfirar tillsammans med knattarna. Blev en tuff start för minstingen som inledde med 90 minuter fotbollsträning dock..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spot on! Drar till Skåne å våldgästar!Ute och solar (svettar) med nya klockan! Om det ska vara sånt här väder i sommar klarar man sig ju gott och väl med semester i Sverige
Lär bli samma här, får vi låtsas att det är franska rivieranSpot on! Drar till Skåne å våldgästar!
Ha ha, ja det får nog bli så. Blir fint, även om jag gillar rivieran lite mera. Men det är fint där nere på sommaren.Lär bli samma här, får vi låtsas att det är franska rivieran
Håller med dig, men ”man tager vad man haver” Om man inte får åka utomlands är det tillräckligt bra åtminstone, speciellt om det blir en varm sommarHa ha, ja det får nog bli så. Blir fint, även om jag gillar rivieran lite mera. Men det är fint där nere på sommaren.
Word!Håller med dig, men ”man tager vad man haver” Om man inte får åka utomlands är det tillräckligt bra åtminstone, speciellt om det blir en varm sommar
Ni som trodde att det här skulle sluta lyckligt skall nu få höra. Efter att ha blivit skickad mellan olika kontor på olika adresser kom jag efter många timmar fram till rätt kontor, som ligger 100m från vårt boende, säkerhetsvakten upplös mig om anslaget på pelaren en bit bort på gatan.Frukost i Aten på väg till skattekontoret
Best Western Grow?-Checkat i Sumpan