Dr Hochblume
Silver
Kollar på utsikten vid Thorskogs slott; finns ingen TV och EM på rummet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin Zenith, ursäkta en dum fråga, men ny eller vintage?Funderar på att joina lillgrabben därnere
Då kör vi, EM igång!
Äntligen!!!!
Viktigaste jobbet som finnsSkolavslutning med blandade känslor .
Jag är oerhört tacksam att få jobba med ”bråkiga/stökiga” elever och försöka vara en förebild samt göra skillnad .
Man skulle kunna säga att du ”vunnit på skrapet” snyggt jobb och klocka!Men fy faen va svettigt detta var, men sköööööönt!
Kommit halvvägs i alla fall!
Och så bättrar man på solbrännan aka klockbrännan ! Ser att jag samtidigt blir väldigt skitig tihi !!!
Kan inte annat än hålla med om att det är absolut ett av dom viktigaste . Samtidigt som dom kidsen gör mig gråhårig ”ofta” så får jag mycket kärlek tillbaka som väger upp det .Viktigaste jobbet som finns
Riktigt fin Zenith, ursäkta en dum fråga, men ny eller vintage?
Härligt det ser mysigt ut framför tevenGodmorgon
Ny helg, dock tagit de sista föräldradagarna denna veckan. Då den yngsta går ut 1;an så är det inte möjligt att nyttja dem längre efter detta.
En heldag utan barn då de ska till kusinerna kl 10.
Men passar ändå på att ta den obligatoriska lördagskaffefilmen
@hepanter hur har du det?