• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Degar i soffan.
01571B8C-56C3-4C1B-B819-83B0AD0CD168.jpeg

Lite sen på bollen men såg jag missat svara på denna fråga😊 kossorna går in och ut 2 ggr per dag. In på morgonen kl 6 ca sen ut kl 8:30 sen in igen på mjölkning kl16 sen ut igen ca 18:00 så ser det ut ända till oktober
Det är lugnt, tack för svar :) Låter najs för kossorna att få gå ute så mycket.
Ser fram emot när du kör GS igen, den ör grymt fin!

Det är lugnt, tack för svar :) Låter najs för kossorna att få gå ute så mycket.
Ser fram emot när du kör GS igen, den ör grymt fin!
Ja det är så kossor ska få tillbringa sina liv, jag kämpar för min lilla besättning😊 gården här har inte förändrats så jätte mycket sen farfars tid, möjligtvis större maskiner, gammel farfar hade arbetshästar han hade aldrig nån traktor för de va innan traktorerna intåg

Ja får se när det blir😊, har blivit lite längre handledstid för varje klocka nu. Så de dröjer lite längre innan man kommer runt

Ja det är så kossor ska få tillbringa sina liv, jag kämpar för min lilla besättning😊 gården här har inte förändrats så jätte mycket sen farfars tid, möjligtvis större maskiner, gammel farfar hade arbetshästar han hade aldrig nån traktor för de va innan traktorerna intåg

Ja får se när det blir😊, har blivit lite längre handledstid för varje klocka nu. Så de dröjer lite längre innan man kommer runt
Från en otroligt okunnigs perspektiv så älskar jag när du lägger upp morgonbilderna och kossorna står där så fint på LED i väntan på att kliva in till mjölkning :D

Tillbaka
Topp