Hade varit illa om jag missat det när jag bor i Linköping
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit illa om jag missat det när jag bor i Linköping
Alldeles riktigt!Det är slottet vid Bjärka- Säby om jag inte ser helt fel. Östergötland. Konferenslokal numera//![]()
Visst är det silverdinkan? Mera mörkgrå än svart tavla?Grillar skiten ur min Weber 57:a!
![]()
Modigt som fanFörutom lite mat åkte det med en lite försenad eller väldigt tidig farsdagspresent(beroende på land, en anledning så god som vilken annan). Den här blir tuff att mörka hemmavid så vi förbereder oss på en prioriteringsdiskussion.
![]()
Grillar? Ser ut som en regelrätt lägereld….Grillar![]()
Grillwok kan man sägaGrillar? Ser ut som en regelrätt lägereld….![]()
Stämmer bra! Den är svår att få rättvis på bild men jag skulle säga att jag upplever den 70% grå och 30% lattefärgadVisst är det silverdinkan? Mera mörkgrå än svart tavla?
Båda ligger nära till hands, tack!En Tank?
En Reverso?
Lite sen på bollen men såg jag missat svara på denna frågaTar du in kossorna igen varje natt!?
Det är lugnt, tack för svarLite sen på bollen men såg jag missat svara på denna frågakossorna går in och ut 2 ggr per dag. In på morgonen kl 6 ca sen ut kl 8:30 sen in igen på mjölkning kl16 sen ut igen ca 18:00 så ser det ut ända till oktober
Ja det är så kossor ska få tillbringa sina liv, jag kämpar för min lilla besättningDet är lugnt, tack för svarLåter najs för kossorna att få gå ute så mycket.
Ser fram emot när du kör GS igen, den ör grymt fin!
Från en otroligt okunnigs perspektiv så älskar jag när du lägger upp morgonbilderna och kossorna står där så fint på LED i väntan på att kliva in till mjölkningJa det är så kossor ska få tillbringa sina liv, jag kämpar för min lilla besättninggården här har inte förändrats så jätte mycket sen farfars tid, möjligtvis större maskiner, gammel farfar hade arbetshästar han hade aldrig nån traktor för de va innan traktorerna intåg
Ja får se när det blir, har blivit lite längre handledstid för varje klocka nu. Så de dröjer lite längre innan man kommer runt
Så kul att de uppskattasFrån en otroligt okunnigs perspektiv så älskar jag när du lägger upp morgonbilderna och kossorna står där så fint på LED i väntan på att kliva in till mjölkning![]()
Kristianopel?Fick bli en kvällsrunda till forna Danmark
![]()
![]()