Fyller på med Explorer i nyare tappning.
![]()
Grattis! Den är fin den där! Storebror säger hej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fyller på med Explorer i nyare tappning.
![]()
Kom över och snacka kebabStuderar fenomenet lifestyle.
TjenaSer väldigt fint ut!
En sak jag kan tipsa om direkt då jag ser att husfabrikanten använder sig av friskluftsventiler typ fresh. Inte så kul när de blåser samt när det är riktigt kallt ute då det i princip är fritt blås rakt igenom. Det kan tom bilda kondens....
När ni ev planerar kåken se till att dessa ventiler inte kommer ovanför tänkt utrymmet där ni sover, har soffa osv då det "ramlar" ner kyla på en vid minus grader skitjobbigt.
De säger att 3:e huset blir bäst så de får väl bli ett nyköp snart
Lycka till!
Har du ingen respekt för mina skattepengar ?För nån timme sen.
Välter fordon.
![]()
För nån timme sen.
Välter fordon.
![]()
Precis, de tror att det är halt i kurvan och då saktar de ner så att vi kan lägga oss i bakhåll.ny taktik att skrämma (eller förvirra) ryssen??![]()
![]()
![]()
Precis, de tror att det är halt i kurvan och då saktar de ner så att vi kan lägga oss i bakhåll.
Oj nu avslöjade jag visst viss taktik här, glöm allt jag skrivit![]()
Tackar, det stämmer ett RobbySnyggt band.Är det ett Hirsch performance ?
Är inte Beso urs 5107g billig? 98,650 kr
Helt okej pris då det är en automat. Är själv inte överförtjust i kronskydden.
Rob E hade en begagnad 5196R inne för 100k nyligen. Kanske finns kvar fortfarande.
Väldigt rimligt pris.
Jo men jag är värdelös på detJag gillar dock lyxigheten i det och röker en gärna!