Värmen idag är rent ut sagt otrevligSkulle AC:n braka ihop så är det slut på det roliga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värmen idag är rent ut sagt otrevligSkulle AC:n braka ihop så är det slut på det roliga![]()
En sån där Casio har väl portabel AC också? För i så fall köper jag en imorgonFörsöker överleva värmen men jäkla gott är det trots 29°C🏝
.
![]()
![]()
![]()
Kan sträcka mig så lång som till att den är vidrigVärmen idag är rent ut sagt otrevlig
Kossorna och jag instämmer. När inte ens nätterna är svala..Kan sträcka mig så lång som till att den är vidrig
Funderar på ny bil efter en provkörning. Vill ha något som är litet för att vara lätt att hantera i garaget. Det är där våra bilar har stått för det mesta...![]()
Borde om inte annat ha portabel AC med tanke på storlekenEn sån där Casio har väl portabel AC också? För i så fall köper jag en imorgon![]()
Finns inget värre än tropiska nätterKossorna och jag instämmer. När inte ens nätterna är svala..
Min hälsar!Står i ett hörn under en fläkt medans frugan går loss i butiken…![]()
Dricker en likadan för tillfället, för oss som tänker på vikten men gillar öl(?).Första ölen tillsammans![]()
![]()
Goals!Svalkar mig med en white russian och en cigarr.![]()
Det var som fan köpte för och testa men visst inte om att det var något speciellt med ölen. Då har man lärt sig det. De var mer en uppvärmning inför en SpatenDricker en likadan för tillfället, för oss som tänker på vikten men gillar öl(?).