• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Pelarn

Patek
2-Faktor
Kaffe och rabarberpaj.
6F8218CD-B83E-46C1-AC90-655D5D2699A1.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det tungt nu ? Semester.... man skall ju ta igen sig eller hur var det ? Fira att man är lössläppt från bojorna ? Men vilka ,det är frågan .... // ;) ;) ;) Ha,re gott och vila upp dig. Fredagstråden är ju tung !!!! //🦊
Man kan väl ta en pastis i skuggan även om livet leker och man har 3 1/2 v kvar av semestern?!?
Å firar, det gör jag ju även när jag jobbar så egentligen är det ”same same” men liiiite varmare än vanligt så pastisen satt som en smäck 😜
 

Lesa

Patek
2-Faktor
Man kan väl ta en pastis i skuggan även om livet leker och man har 3 1/2 v kvar av semestern?!?
Å firar, det gör jag ju även när jag jobbar så egentligen är det ”same same” men liiiite varmare än vanligt så pastisen satt som en smäck 😜

Självklar, men som glad pensionär efter 43 år och började som 17 åring så ... skall man njuta av livet ,efter allt vad som vad man har upplevt både i Svea riket och utanför gränserna. You never know what's going to happen tomorrow //;););)

 
Topp