Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla fin dinka det där! Passar redigt bra med Nato-bandet!Cyklar till jobbet i gott väder. Tänker med fasa på på motsvarande tur i november iklädd regnkläder ...
Avsnitten om Fredrik Sträng på K2 och om Göran Kropp på Everest rekommenderas. Även dopingskandalen i Lahtis, gillar också P3 dokumentärBadat och nu ligger vi här och lyssnar P3 dokumentär
Gillar din avatar! Ghost In The Machine skojar man inte bort utan vidare!Avsnitten om Fredrik Sträng på K2 och om Göran Kropp på Everest rekommenderas. Även dopingskandalen i Lahtis, gillar också P3 dokumentär![]()
Dom ska jag kolla in, just nu går jag igenom alla som har något med kalla kriget att göra. Lyssnat på Stig Bergling, ubåtshotet, IB affären och DC:3anAvsnitten om Fredrik Sträng på K2 och om Göran Kropp på Everest rekommenderas. Även dopingskandalen i Lahtis, gillar också P3 dokumentär![]()
Sländor är inte riktigt min grej men det se ut att vara en Blodröd ängstrollslända. Här kan du läs mer om du vill http://www.trollslandeforeningen.se/blodrod-angstrollslanda/. Fram med bilder bara, jag gillar en utmaning.
Då kan vi ta en från resan till Galapagos 2017Sländor är inte riktigt min grej men det se ut att vara en Blodröd ängstrollslända. Här kan du läs mer om du vill http://www.trollslandeforeningen.se/blodrod-angstrollslanda/. Fram med bilder bara, jag gillar en utmaning.
Ok, jag tänkte kanske mer på djur i Sverige. Men det är en helt vanlig Galapagoskrabba, för du tänkte väl på denDå kan vi ta en från resan till Galapagos 2017![]()
![]()
Vilken grym bild!Då kan vi ta en från resan till Galapagos 2017![]()
![]()