Ja, tycker de sitter så bra på migDax för en Panerai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, tycker de sitter så bra på migDax för en Panerai?
Riktigt schysst!Nu:![]()
Nyss:![]()
Kaffe hos brorsan.![]()
Mysigt att träffa brorsonen![]()
Fan visste du skulle sätta dit mej på den!
Helt rätt och om han har fler fastrar/mostrar så ligger de i lä nuHaha nä den behåller jag!
Efter att ha provat min tidigare i somras, har han pratat så mycket om fasters gula klocka, så tänkte jag att det var dags att han fick en egen.
Försökte ta bild på duon i kvällssolen
![]()
![]()
![]()
Klickade precis hem dessa Lidl Sneakers från Tratten!
![]()
![]()
Läge ringa spolpågarnaÄr det det som kallas för skitjobb, stopp i toaletten hos den lokala pizzerian! Innan någon skriver, JA, jag har rensat i toans avloppsrör också, det gjorde jag allra först!
![]()
![]()
Dom där dojorna matchar Rangemännen här rätt bra oxåKlickade precis hem dessa Lidl Sneakers från Tratten!
![]()
![]()
Vad bra att du fick köpa tillbaka den. Den ser ut att höra hemma på dig.Åker hem från jobbet
![]()
Tackar, ja det känns braVad bra att du fick köpa tillbaka den. Den ser ut att höra hemma på dig.![]()
Dem var ju grymma!Klickade precis hem dessa Lidl Sneakers från Tratten! Kan man börja hänga med dom coola Kidsen
![]()
![]()
Snygg dinka, och fin Götheborg!Ute och luftar bilen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()